18 març 2020

Comunicat 4 del Club Bàsquet Torelló en relació a l’afectació del COVID-19 als Entrenaments, Partits i Activitats.

Us remetem l’escrit que ens ha fet arribar el Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Torelló el Sr. David Sánchez Valderrama:
“ Benvolgudes i benvolguts,

Com a regidor d’esports de l’ajuntament us faig arribar el més sincer dels agraïments per tot allò que esteu fent de forma voluntària pel nostre municipi, en aquests llargs dies de confinament. Veure les instal·lacions esportives buides i sense activitat ens fa enyorar el gran moviment diari que tenen habitualment i que espero que aviat tornem a recuperar gràcies, com sempre, a la vostra implicació. Soc plenament conscient que les juntes i directives, encara que les instal·lacions estiguin tancades, esteu fent un gran esforç per poder atendre les necessitats que aquesta situació excepcional us comporta per atendre els i les vostres esportistes, mares i pares i federacions, que no és fàcil fer front a les incomoditats que això comporta i que ho feu de forma voluntària i altruista.

Així mateix aprofitant les xarxes socials i de forma telemàtica, us animo a que totes i tots els vostres esportistes no deixin de fer activitat física i entrenaments de manteniment, dins les limitacions del confinament, per tal d’esvair cabòries, passar millor aquests moments i que a la tornada no notin tant el període de tancament. Segur que seran originals i ningú com les entitats esportives de Torelló, amb el nostre orgull Pescallunes, pot superar millor la situació. Des de la Regidoria d’esports seguim treballant per tal que la tornada a la normalitat en quant a instal·lacions municipals, activitats esportives continuades i esdeveniments  esportius puntuals sigui amb la màxima normalitat possible.

Molts ànims i una forta abraçada a tots.

Atentament “