17 abril 2020

Comunicat 6 del Club Bàsquet Torelló en relació a l’afectació del CoVid-19 als Entrenaments, Partits i Activitats.

Benvolgudes famílies us informem:

El club va sol·lictitar un ERTO del 100% i que li ha sigut aprovat per treball. L’ERTO serà vigent fins que les entitats esportives puguin retornar a la seva activitat ordinària.

Ahir dijous, dia 17 d’abril 2020 es va mantenir una reunió amb la regidoria d’esports per comentar la situació actual de les administracions i Federació Catalana de Bàsquet.
El que tenim clar, és que l’activitat de bàsquet no es podrà reprendre fins que el departament d’educació doni el vist i plau per obrir els centres escolars. També tenim una petita esperança amb l’organització dels campus/casal estiu, ja que les últimes informacions del departament d’educació les marcarà com essencials aquest estiu per tots els nens i nenes.

Hem anat penjant vídeos al nostre canal de Youtube per mantenir l’activitat física i també l’hem adaptat al grup de edats.

Exercicis de mobilitat per famílies:

Exercicis de mobilitat per adults:

Exercicis per escola de bàsquet, preminis i minis:

Demanem serenor i paciència per tornar més forts que mai. Ens veiem aviat a les pistes.

Torelló, 18 d’abril del 2020
Junta Directiva